عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



من در این وبسایت درباره خرید ممبر تلگرام و خرید ممبر فیک تلگرام خرید ممبر واقعی تلگرام خرید فالوور اینستاگرام افزایش فالوور اینستاگرام و باربری آنلاین بارسی و به طور کلی برای دنیای دیجیتال صحبت میکنم.

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تولید محتوا و آدرس mcontent.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 32
:: کل نظرات : 1

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 31
:: باردید دیروز : 27
:: بازدید هفته : 139
:: بازدید ماه : 138
:: بازدید سال : 399
:: بازدید کلی : 1477

RSS

Powered By
loxblog.Com

سوالات متداول کاربران
پنج شنبه 22 آبان 1399 ساعت 9:6 | بازدید : 100 | نوشته ‌شده به دست مارال | ( نظرات )

توییتر یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در این مطلب قصد داریم به برخی از پرتکرارترین سوالات کاربران در ارتباط با نحوه عملکرد این اپلیکیشن بپردازیم؛ برای آشنایی با این مباحث و رفع ابهاماتی که در ارتباط با این برنامه دارید، با ما در ادامه همراه باشید.

درباره توییتر

سوالات متداول کاربران

  • آیا می‌توان برای اکانت توییتر فالوور خرید؟

بله، شما می‌توانید دنبال کنندگان توییتر را به روش‌های گوناگون تا حد مورد نیاز افزایش دهید.

  • آیا فالوئرهایی خریداری شده واقعی هستند؟

برای پاسخ به این پرسش باید بگوییم که البته این امکان وجود دارد، اما بستگی به شدت به سایتی که به آن سفارش فالوور می‌دهید بستگی دارد.

  • خرید فالوور چه محاسنی دارد؟

خرید فالوور در راستا افزایش اعتبار پیج صورت می‌گیرد و به معتبرتر به نظر رسیدن پیج کمک می‌کند. در واقع با این کار شرایط شروع فعالیت در توییتر را برای خودتان فراهم‌تر خواهید کرد؛ می‌توان گفت که این یک نتیجه مستقیم نیست، بلکه یک نتیجه غیر مستقیم است. وقتی به نظر معتبرتر می‌آیید، مردم احتمالاً شما را جدی می‌گیرند، بیشتر شما را دنبال می‌کنند و بیشتر تمایل دارند تا با شما تجارت کنند.

  • آیا می‌توان فالوور واقعی خرید؟

اگر در حال خرید فالوور برای اکانت توییتر خود هستید، معمولاً تقلبی با کیفیت بالا یا فالوئر واقعی خریداری می کنید؛ اما اگر قصد خرید فالوور را دارید، پیشنهاد ما به شما خربد فالوور صددرصد واقعی از سایت‌های معتبر است. فراموش نکنید که در این زمینه انجام تبلیغات قوی هم می‌تواند به شما بیشترین کمک را داشته باشد؛ زیرا می‌تواند فالوورهای کاملا واقعی را برای پیج شما به همراه داشته باشد.

  • آیا خرید فالوور امنیت پیج را به خطر نمی‌اندازد؟

در بیشتر موارد، شما نباید مشکلی داشته باشید. بیشتر روش‌هایی که کاربران از آن استفاده می‌کنند 100٪ ایمن است و به حساب شما آسیب نمی‌رساند. روش "دنبال کردن اول" کمی ناامن است زیرا شما  اطلاعات ورود خود را برای غریبه‌ها فاش می‌کنید و با ارائه اطلاعات ورود به سیستم، شرایط خدمات توییتر را می‌شکنید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
امکان چت در توییتر
سه شنبه 20 آبان 1399 ساعت 15:33 | بازدید : 99 | نوشته ‌شده به دست مارال | ( نظرات )

توییتر پیام رسانی گروهی مستقیم راه اندازی کرد و امکان چت خصوصی را در آن گسترش داد. براساس ویژگی جدیدی توییتر، کاربران این اپلیکیشن می‌توانند با گروهی از افراد در این شبکه اجتماعی به طور خصوصی ارتباط برقرار کنند. فیس بوک در سال‌های گذشته برنامه‌های اجتماعی مانند WhatsApp را با مبلغ 22 میلیارد دلار خریداری کرد و قابلیت تماس مستقیم گروهی باعث شد توییتر یک گزینه واقعی تر برای برنامه‌های اجتماعی مانند WhatsApp باشد. عملکرد گروه به شما امکان می‌دهد با هر یک از پیروان خود مکالمه‌ای را شروع کنید، آن‌ها برای چت نیازی به دنبال کردن یکدیگر ندارند. توییتر در پستی با اعلام ویژگی جدید توضیح داد که مخاطبان می توانند فقط با چند کلیک گروه ایجاد کنند. "وقتی به یک گروه بپیوندید، اعلانی دریافت خواهید کرد. "

 توییتر

برنامه دسک تاپ TweetDeck توییتر نیز همین عملکرد پیام رسانی گروهی را دریافت کرده است. صبح امروز، توییتر همچنین ویژگی جدیدی را منتشر کرده است که به کاربران امکان می‌دهد فیلم‌ها را مستقیماً از برنامه تلفن همراه توییتر بدست آورند‌، ویرایش و به اشتراک بگذارند. این شرکت گفت: "تجربه منحصر به فرد دوربین موبایل و ویرایش داخلی ما به شما این امکان را می‌دهد تا حداکثر 30 ثانیه فیلم را در یک لحظه ضبط و به اشتراک بگذارید." "توییتر کاربران آیفون همچنین می‌تواند فیلم ضبط شده توسط دوربین را بارگذاری کند (این ویژگی به زودی در برنامه Android ما در دسترس خواهد بود). "


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
اطلاعات شما در توییتر
یک شنبه 11 آبان 1399 ساعت 16:32 | بازدید : 107 | نوشته ‌شده به دست مارال | ( نظرات )

به اطلاعات توییتر خود دسترسی پیدا کنید با مرور اطلاعات توییتر خود، می‌توانید از نوع اطلاعات ذخیره شده برای حساب خود ایده بگیرید. این یک روش آسان برای مشاهده جزئیات مربوط به حساب شما است که می‌تواند هرگونه تغییر را به شما انتقال دهد.  داده‌های توییتر شما نمای کلی از اطلاعات شما را در توییتر نشان می‌دهند، از جمله:

اکانت:

اگر وارد اکانت Twitter خود شوید، اطلاعاتی مانند نام کاربری، آدرس ایمیل یا شماره تلفن‌های مرتبط با حساب خود و جزئیات ایجاد حساب خود را مشاهده خواهید کرد. همچنین برخی از اطلاعاتی را که قبلاً در اختیار ما قرار داده‌اید مانند تاریخ تولد و موقعیت صفحه را هم خواهید دید. همچنین ممکن است برخی از اطلاعات مربوط به استنباط ما درباره حساب یا دستگاه خود را هم    در آن بخش مشاهده کنید، مانند جنسیت و دامنه سنی. شما می‌توانید در هر زمانی که می‌خواهید این اطلاعات را به روز و یا اصلاح کنید (توجه داشته باشید که اطلاعات ساخت حساب شما قابل ویرایش نیست).

سابقه حساب:

اگر به حساب خود وارد شوید، می‌توانید مکانهایی را که هنگام استفاده از Twitter بازدید کرده‌اید و یا همچنین سابقه ورود خود را در بخش حافظه این اپلیکیشن مشاهده کنید.

توییتر
برنامه ها و دستگاه ها:

می‌توانید مرورگرها و دستگاه‌های تلفن همراه مرتبط با حساب خود (در صورت ورود به سیستم) یا دستگاه فعلی خود (اگر از سیستم خارج شده باشید) و همچنین برنامه های مرتبط با حساب Twitter خود را مشاهده کنید. اگر فعالیت ورود به سیستم خود را برای یک برنامه نشناخته‌اید و یا به آن مشکوک هستید، می‌توانید به صفحه برنامه‌ها در تنظیمات خود بروید تا مجوز دسترسی برنامه به حساب Twitter خود را لغو کنید. مکان IP نشان داده شده محل تقریبی آدرس IP است که برای دسترسی به Twitter از آن استفاده می کنید؛ بنابراین ممکن است با مکان فیزیکی شما متفاوت باشد.

فعالیت حساب:

در این بخش می‌توانید حساب‌هایی که مسدود یا بی صدا کرده‌اید را مشاهده کنید و همچنین می‌توانید علایقی را که توییتر و شرکای ما در رابطه با حساب شما یا دستگاه مورد استفاده شما استنباط کرده‌اند را هم مشاهده کنید. این علایق با نمایش محتواهایی از جمله تبلیغات، اعلان‌ها و توییت های پیشنهادی در جدول زمانی خانه و در بخشDiscover ، به بهبود تجربه Twitter شما کمک می‌کنند. همچنین می‌توانید تبلیغ کنندگانی را که حساب شما یا دستگاه مورد استفاده شما را در مخاطبان شخصی خود قرار داده‌اند را هم مشاهده کنید. پس از ورود به سیستم، می‌توانید به اطلاعات بیشتر در مورد حساب Twitter خود دسترسی پیدا کنید. این شامل مخاطبین وارد شده از دفترچه آدرس‌، کل سابقه توئیت شما‌، برنامه‌هایی است که به آنها اجازه دسترسی به حساب توییتر خود را داده اید و حساب های توییتر را که بی صدا کرده و مسدود کرده‌اید هم می‌شود.

بایگانی داده‌های خود را مشاهده کنید:

همچنین اطلاعات صفحه، تویت‌ها ، پیام‌های شخصی، رسانه‌ها (تصاویر، فیلم‌ها و GIF هایی که به توییت‌ها، شخصی یا صفحه خود اضافه می‌کنید)، لیست دنبال کنندگان‌، لیست حساب هایی که دنبال می‌کنید، دفترچه آدرس‌ و ... را در این بخش مشاهده کنید. همچنین می‌توانید بایگانی داده‌های Twitter خود را که حاوی اطلاعات مربوط به حساب شما است و فکر می کنید که برای شما بیشتر مفید هستند را بارگیری کنید.

 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نصب توییتر در گوشی‌های اندروید
پنج شنبه 8 آبان 1399 ساعت 16:41 | بازدید : 141 | نوشته ‌شده به دست مارال | ( نظرات )


در نصب آخرین نسخه Twitter برای برنامه Android مشکلی دارید؟

توییتر یک شبکه اجتماعی هشتگ محور است که بیشتر برای پخش اخبار یا استفاده سلبریتی ها و سیاستمداران مورد استفاده قرار میگیرد. اما امروزه اینستاگرام در ایران از بقیه شبکه های اجتماعی پرکاربرد تر است ، به همین دلیل بسیاری از مردم از خرید و تبلیغات فالوور پاپ آپ اینستاگرام سلام ادز استفاده میکنند. اما در توییتر، اگر در نصب آخرین نسخه برنامه Twitter for Android مشکلی دارید‌، میزان فضای آزاد در تلفن خود را بررسی کنید. برای نصب این اپلیکیشن، شما باید حداقل 50 مگابایت فضای خالی در دستگاه خود داشته باشید. برای دیدن میزان فضای موجود در دستگاه خود ، این دستورالعمل ها را دنبال کنید:

در صفحه اصلی دستگاه خود، روی نماد تنظیمات ضربه بزنید.

فضای ذخیره سازی را در بخش دستگاه باز کنید.

اگر فضای دستگاه شما کمتر از 50 مگابایت فضای خالی دارد، ممکن است لازم باشد برنامه های دیگر را حذف کنید تا فضای خالی ایجاد شود.

هنگامی که فضای بیشتری در گوشی خود ایجاد کردید، باید دوباره برنامه را بارگیری کنید.

تصویر توییتر بر روی گوشی موبایل در دست

 
اگر با وجود فضای کافی هنوز هم در نصب برنامه با مشکل مواجه می‌شوید، باید موارد زیر را امتحان کنید:
دانلود برنامه را لغو کنید و سپس دوباره شروع کنید.
اگر راه اندازی مجدد بارگیری مفید واقع نشد، باید از توییتر خارج شوید و سپس دوباره برنامه را دانلود کنید.
اگر هنوز هم نمی توانید بارگیری کنید، برنامه Twitter را از دستگاه خود حذف نصب کنید. پس از اتمام نصب، تلفن خود را مجدداً راه اندازی کرده و برنامه Twitter را از فر دوباره نصب کنید.

 



:: برچسب‌ها: خرید و تبلیغات فالوور پاپ آپ اینستاگرام ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ثبت نام در توییتر
پنج شنبه 7 آبان 1399 ساعت 14:6 | بازدید : 264 | نوشته ‌شده به دست مارال | ( نظرات )

مشارکت در موضوعات روز دنیا

در توییتر حساب توییتر پاسپورت شما برای دسترسی به آنچه در حال حاضر در جهان اتفاق می‌افتد و مردم در ارتباط با آن صحبت می‌کنند است. با ثبت یک حساب کاربری در این پلتفرم، شما می‌توانید جز اولین کسانی باشید که در مورد اخبار جدید و موضوعات محبوب، مباحث سرگرم کننده گرفته و یا حتی چیزهای جالب توجه و شگفت آور اطلاعات کسب می‌کنند. همچنین میتوانید از خرید ممبر تلگرام https://mymember.store/ و خرید ممبر واقعی و اد اجباری اینستاگرام هم استفاده کنید. شما می‌توانید در توییتر هر موضوعی را که ارزش گفتگو داشته دارد پیدا کنید و در آن موضوع مشارکت کنید. توییتر از طریق درخواست اطلاعاتی مانند نام و آدرس ایمیل شما، از ثبت نام شما مطلع خواهد شد و شما را در جریان اتفاقات مهمی که درون این اپلیکیشن می‌افتد قرار خواهد داد.

 توجه داشته باشید که آدرس ایمیل شما به هنگام ثبت نام برای دیگران ظاهر نخواهد شد، اما با ایمیل تأییدی که از طریق اپلیکیشن برای شما ارسال می‌شود، به شما اجازه می دهیم آدرس ایمیل خود را تأیید کنید. هر یک آدرس ایمیل فقط می‌تواند یک توییتر را پوشش دهد؛ بنابراین شما نمی‌توانید با یک ایمیل چندین اکانت در توییتر بسازید؛ همچنین اگر با یک شماره تلفن ثبت نام کنید‌، به شما اجازه می‌دهیم شماره تلفن خود را با پیام کوتاه با کد تأیید کنید. (همچنین می‌توانید برای تأیید شماره تلفن خود درخواست تماس صوتی نیز داشته باشید)

توییتر

نکاتی برای انتخاب نام کاربری

نام کاربری شما نامی است که فالوورهای شما هنگام ارسال پاسخ، منشن کردن و پیام های مستقیم از آن استفاده می‌کنند، همچنین به نام "User Name" شناخته می‌شود. شما می‌توانید از نام شخصی و یا اسم مستعار خود در این اپلیکیشن استفاده کنید. همچنین شما می‌توانید هر وقت خواستید نام کاربری خود را در تنظیمات حساب خود تغییر دهید، اما نام کاربری جدید نباید توسط شخص دیگری گرفته شود. توجه داشته باشید که نام‌ کاربری شما در این اپلیکیشن باید کمتر از 15 کاراکتر باشد و همچنین این‌که برای جلوگیری از سردرگمی نام تجاری نباید از کلمات "Admin" و یا "Twitter" استفاده شود.

 



:: برچسب‌ها: خرید ممبر تلگرام ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
توییتر یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی!
سه شنبه 6 آبان 1399 ساعت 16:15 | بازدید : 108 | نوشته ‌شده به دست مارال | ( نظرات )

برای اولین بار توییتر در مارس 2006 توسط جک دورسی، نوح گلس، بیز استون و اوان ویلیامز به عنوان یک شبکه اجتماعی تاسیس و در ژوئیه 2006 راه اندازی شد؛ که کاربران می‌توانند "توییت" های محدود تا 280 کاراکتر را در آن فضا منتشر کنند. این شبکه اجتماعی به عنوان یکی از 10 وب سایت پر بازدید در سال 2013 شد و به اسم "پیام کوتاه اینترنت" در میان کاربران تعریف شد. در مارس 2016 به 310 میلیون کاربر فعال رسید و هر روز هم محبوبیت بیشتری پیدا می‌کند و به تعداد کاربران آن افزوده می‌شود.

توییتر برای چه کاربردی مناسب است؟

توییتر یک وب سایت شبکه‌های اجتماعی است و هدف اصلی آن اتصال افراد و جلب نظر مردم در جهت به اشتراک گذاشتن افکار خود با دیگر مخاطبان و کاربران این شبکه اجتماعی است. توییتر به کاربران خود این امکان می‌دهد تا مهم‌ترین اخبار و رویدادهای روز را دنبال کنند، دیدگاه افراد گوناگون و یا شرکت‌هایی را که دوست دارند را دنبال کنند و نظرات خود را برای آن‌ها کامنت کنند. همچنین کاربران می‌توانند در این فضا با دوستان خود ارتباط برقرار کنند علاوه بر این، تیم‌های روابط عمومی و بازاریابان می توانند از Twitter برای افزایش آگاهی از نام تجاری و سنجش میزان رضایت مشتریان خود استفاده کنند.

توییتر

توییتر چگونه کار می‌کند؟

همان‌طور که در بالا ذکر کردیم، توییتر یک سایت شبکه اجتماعی است که در آن می‌توانید نظرات خود را در قالب "توییت" ارسال کنید تا این توییت‌ها برای دنبال کنندگان یا فالوورهای شما نیز قابل مشاهده باشد؛ همچنین شما می‌توانید در داخل توییت خود به سایر مقالات یا فیلم‌ها هم نیز دهید.

علاوه بر این، می‌توانید به صفحه اصلی توییتر خود بروید تا ببینید اکانت‌هایی که آن‌ها را که دنبال کرده‌اید چه چیزی را منتشر کرده‌اند؛ به عنوان مثال شما می‌توانید از توییتر فقط برای استفاده حرفه‌ای استفاده کنید و رهبران صنعت را در زمینه خود دنبال کنید. این فضا برای کسانی که صرفا به دنبال سرگرمی و تفریح در این شبکه‌ها هستند هم بسیار مناسب است و آن‌ها می‌توانند تنها صفحات کمدین‌ها و یا طنز را دنبال کنند و از Twitter ‌های آن صفحع به عنوان منبع سرگرمی استفاده کنند.

 



:: برچسب‌ها: توییتر , شبکه‌های اجتماعی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0